Capitulu 4
Odiava a scola abacus.
À l'origine, ùn hè micca intrutu in a scola volontariamente, è perchè a scola era tenuta u sabbatu è u dumenica, quasi a mità di i so preziosi ghjorni di riposu sò stati perditi.
Tuttavia, li piacia assai l'ambiente fora di a scola.
L'area intornu à a scola cram era cum'è un terrenu vacante induve i zitelli ghjucanu, è ci era parechje butteghe di dolci vicinu, è Ryosaku spessu compru è manghjava dolci.
Cù una indennità di 1.000 yen à u mese, ùn era micca capace di manghjà tanti dolci ogni settimana, ma ancu solu fighjendu a varietà di dolci è pistole d'acqua è altri ghjoculi in mostra in un magazinu di caramelle à pocu pressu, bastava per nutriscia. a so ànima.
U spinu di a cram school hè un centru cumunitariu, è nantu à i banchi longu stallati quì, i zitelli chì anu finitu a so "quota" di abacus si pusanu è manghjanu dolci mentre godenu i prugrammi TV chì anu vistu a notte passata è i so preferiti è i cantanti idoli.
Ryosaku, chì era permessu solu di fighjà i prugrammi educativi di NHK in casa, hà ricevutu infurmazioni preziose nantu à l'idoli, canzoni di successu, beni di moda è subculture quì.
Di sicuru, ùn avia micca amici, cumpresi i studienti senior è junior, è ancu s'ellu vulia participà à a cunversazione, ùn pudia micca.
Allora li piacia à cullà l'infurmazioni stendu attornu à u gruppu parlante è ascultendu implicitamente.
Ryosaku hà intrutu cun prudenza in i picculi arcades di u ghjocu attraversu a strada da e caramelle.
À quellu tempu, quelli chì entravanu è abbandunonu l'arcade di u ghjocu eranu cunsiderati cusì chjamati "delinquenti", è i zitelli eranu strettamente pruibiti di entre è di e scole.
In fatti, era un locu di riunione per i studienti di u liceu è di u liceu malati è l'adulti d'aspettu suspettu, è l'internu era pienu di fume di sigaretta. era ancu attaccatu. Ùn hè micca bonu per l'educazione.
Ryosaku hè intrutu in a tenda per curiosità, ma una volta intrutu in a tenda, si odiava.
Si sentia ancu disgustu per e "razze" chì ci eranu, è ùn pudia suppurtà l'atmosfera strana è stufiness in u magazinu strettu.
Hè statu capace di capisce fisicamente chì questu ùn era micca u locu duverebbe esse, cum'è a scola hà dettu.
Ùn hè mai più entratu quì.