Capitulu 3
Ryosaku era un picciottu chì andava à a toilette assai.
Ùn sò s'ellu hè per via di a so custituzione o perchè ùn hà micca avutu un prublema cù i so rini perchè ùn hà vistu un duttore, ma era un zitellu chì urinava assai.
Ancu in a classe, va sempre à u bagnu almenu una volta. À u principiu, u prufessore di l'aula era cunfusa è annunziata, ma eventualmente hà capitu Ryosaku è hà dettu à i so cumpagni di classi: "Hè u corpu. Tutti deve capiscenu".
Allora u prufessore di l'aula trasfirìu u sediu di Ryosaku à u fondu di l'aula, à un postu speciale ghjustu accantu à a porta scorrevule à l'entrata.
Cù questu, quandu si sentia u desideriu d'urinà, hà sappiutu andà à u bagnu tranquillamenti minimizendu l'interruzzione di a classe.
Ancu s'ellu ci era un cambiamentu di u sediu, solu u so postu era fissatu in quella pusizioni.
Ci era parechje persone chì ùn si sentia micca cunfortu cù a risposta di u maestru di a casa.
In a classe, Ryosaku hà dimustratu un modu un pocu sfarente di parlà è di fà, cum'è dicendu cose cum'è "Sò digià chì!" Per d 'altra banda, deve esse stata una repulsione contr'à u latu di u maestru chì mostra a cumpressione ancu s'è a classe era spessu interrotta da u desideriu d'urinà.
Tuttavia, ùn ci era micca "bullying" o "fastidia" contru à ellu.
Hà quarchi cosa cum'è un aura chì ùn li lascia micca fà, è pò esse perchè ellu sentia a prissioni di "Ùn vi preoccupate micca per mè", in altre parolle, "Golgo 13".
Quandu Ryosaku entra in a scola di abacus cram in u so quartu annu, e so parolle è atti diventeranu più pronunzianu.
Per nisuna ragione particulare, piglia una attitudine languida è suggestiva.
Iddu era cumplettamente cuscenti ch'ellu ùn saria pigliatu in seriu da tutti, ma i so veri sintimi ammucciatu prufonda in u so core, "Vogliu veramente qualchissia per piglià cura di mè", pò esse esce in una forma torcia.
Cusì, Ryosaku hè diventatu sempre più isolatu da quelli chì l'intornu.
Nimu si importava più di ellu, nè masci nè femine.