Capitulu 2
Ryosaku era un solu figliolu.
Cresciutu cù assai amore da i so genitori, era un zitellu perfetta, ma ellu stessu era un pocu eccentricu.
Quandu era in kindergarten, i so genitori li dete una guida di studiu.
Animali, pesci, piante, u corpu umanu, a terra è u spaziu... A serie copre i campi di a scienza, a biologia è l'ambiente, cum'è a geugrafìa è a storia giapponese.
Ryosaku, chì hà familiarizatu cù i libri di i zitelli è i libri di stampa dapoi ch'ellu era un zitellu, s'hè innamuratu immediatamente di stu libru di stampa.
In parte perchè ellu avia una memoria forte durante a so zitiddina, fighjulava sti cose ghjornu dopu ghjornu è s'assumigliava avidità a cunniscenza in u so capu.
In e classi di a scola elementaria, quandu l'articuli ligati à sti tipi di cunniscenze sò presentati in classi di scienza o di studii suciali, diventa fieru è dice: "Maestru, a so già chì!" .
Allora, diventanu estremamente riluttanti à lascià l'altri zitelli memorizà a cunniscenza chì anu digià in classe.
... hè una espressione di egoistu.
Naturalmente, ùn avia micca cumpagni di classe.
Duranti a ricreazione, si chjude in a biblioteca, lighjendu in silenziu mentre l'altri zitelli ghjucanu à u dodgeball è si nasconde in u cortile di a scola.
Hà avutu ancu un "abitudine di cullezzione" estremu.
Hà cullucatu accuratamente gomme Ultraman è ghjoculi gacha-gacha finu à avè avutu tutti i tipi.
Parechji zitelli sò addicted à cullizzioni di stampi è mudelli di ferrovie in a so zitiddina, ma in u casu di Ryosaku, a cullizzioni hè realizata cù una obsessione spaventosa.
Ci hè una cosa cum'è "perfeccionismu" ?