Capitulu 1
Y Scola Elementaria Municipale K, chì Ryosaku hà iscrittu, hè un edifiziu di scola di lignu custruitu in u periodu Meiji chì hè operatu da più di 100 anni.
Ancu s'ellu era una zona rurale, ùn ci era quasi nisuna scole in legnu in Y cità à quellu tempu, è a maiò parte di elli eranu edifici muderni di cimentu armatu.
Cum'è a canzona di a scola dice: "Una storia gloriosa", era una scola elementaria elegante cù una longa storia.
In ogni casu, ci era uni pochi di studienti di altre scole chì si burlavanu di sta vechja scola elementaria di lignu, è questu hà creatu un cumplessu in Ryosaku è l'altri.
À l'età di Ryosaku è i so amichi, prubabilmente ùn anu micca capitu a bontà di u gustu secchi di "wabisabi".
In ogni casu, sta scola elementaria storica ùn avia mai avutu un "ginnasio", cusì l'annu prima chì Ryosaku entra in a scola, hè statu custruitu un gimnasio mudernu, di forma inusual, cù un tettu pentagonale.
In quantu à u locu, hè stata custruita nantu à u latu sud-est di a strada attraversu a strada da u bastimentu di a scola di lignu.
Inoltre, a scola hè stata custruita in un locu remotu, "in diagonale à traversu" da l'imaghjini.
Hè stata custruita longu a strada di a scola, ma durante e classi di educazione fisica interna cum'è basketballu, i zitelli anu da esce da a porta di a scola, attraversà a strada, è marchjà circa 50 metri à u livante.
Deve esse à circa 200 metri in linea dritta da u bastimentu di a scola.
Nantu à u latu punente di a Scola Elementaria K, ci sò i "K Ruvine di u Castellu", chì sò e ruine di un castellu chì esiste durante u periodu Sengoku.
À u latu est, oltre i binari di a ferrovia, hè u santuariu K, è al di là di questu hè a casa di Ryosaku uni pochi di centu metri avanti.
Ryosaku avia camminatu più di dui chilometri ogni ghjornu per sei anni.
Trà a so casa è a so scola, ci sò campi, risu, è un fiume chjamatu U fiumu.
Ryosaku marchò longu u percorsu di a scola piena di natura, andendu da è da a scola.
Trà a scola è i binari di a ferrovia, una scola di abacus cram hè stata custruita quandu Ryosaku era in u terzu gradu.
À quellu tempu, ci era una tendenza chì l'abacu era cunsideratu cum'è "abitudini di i zitelli", è e scole di cram di abacus spuntavanu quì è quì in Y Cità.
Se l'avessi à dì avà, saria un "sentimentu di scola di cram".
Un picculu centru di ghjocu hè statu apertu vicinu à a Scola Elementaria K da l'abacus cram scola.
...quandu Ryosaku era in quarta scola.
Originariamente, era un cusì chjamatu "negozi di qualsiasi cosa" chì trattava uniformi di scola elementari, cappelli sportivi, cartoleria, etc., ma per via di qualchì cambiamentu, di colpu hà cuminciatu à gestisce un arcade di ghjocu.
À l'epica, ci era parechje magazzini di dolci à traversu a strada da l'arcade, è era un locu per i zitelli per interagisce è rilassate.
C'era una cartoleria davanti à K Scola Elementale, è era un locu cunvene per cumprà quaderni è matite per i studienti di K Scola Elementale.
In questu ambiente, prospera.