Capitulu 4
Odiava la scola di l'abacu.
À l'iniziu, ùn era micca andatu à a scola di vuluntà, è postu chì a scola si teneva di sabbatu è di dumenica, quasi a mità di i so preziosi ghjorni di vacanze eranu sprecati.
Tuttavia, li piacia assai l'ambienti fora di a scola.
L'area attornu à a scola era cum'è un locu vacante induve i zitelli ghjocavanu, è ci eranu parechji negozi di dolci vicinu, è Ryosaku spessu comprava è manghjava dolci.
Cu na paggina di 1.000 yen a misi, nun era capaci di manciari tanti caramelli ogni simana, ma macari sulu vidennu la varietà di caramelli e pistoli d'acqua e àutri jucàggini esposti 'nta nu negoziu di caramelli, era abbastanza pi nutririsi l'anima.
A parte daretu di a scola è un centru cumunitariu, è nant'à i lunghi banchi posti quì, i zitelli chì anu finitu a so "quota" d'abacu si stallanu è manghjanu dolci mentre si godenu di i prugrammi TV chì anu guardatu a notte scorsa è di i so cantanti preferiti è idoli.
Ryosaku, ca avìa sulu lu pirmissu di vidiri li prugrammi educativi di la NHK a casa sua, avìa attruvatu nfurmazzioni mpurtanti supra li iduli, li canzuni di successu, li beni di moda e li suttaculturi.
Di sicuru, iddu nun avia nuddu amici, cumpresi studenti anziani e junior, e macari siddu iddu vulia a participari a la cunversazioni, iddu nun putìa.
Cusì si godeva di raccoglie infurmazioni stallendu intornu à u gruppu di parlà è ascultendu implicitamente.
Ryosaku intra cu prudenza nta li picculi arcadi di jocu attraversu la strata di li negozi di caramella.
À quellu tempu, quelli chì entravanu è escianu da i porti di ghjocu eranu cunsiderati i cosiddetti "delinquenti", è i zitelli eranu strettamente pruibiti di entra è di esce da e scole.
In fatti, era un locu di ritruvamentu per i studienti di u liceu è di u liceu mal comportati è l'adulti chì parenu suspetti, è l'internu era pienu di fumu di sigaretta. era ancu attaccatu. Non è bonu pi l'educazzioni.
Entrò in u magazinu per curiosità, ma una volta intratu in u magazinu, si odiò.
Puru si sentiva disgustatu di i "razzi" chì ci eranu, è ùn pudia suppurtà l'atmosfera strana è u stiffu in u magazinu strettu.
Fu capaci di capiri fisicamente ca chistu nun era lu postu unni avissi a èssiri, comu diciva la scola.
Nun è mai cchiù entratu ccà.




