Capitulu 46
Lu jornu doppu lu Festival di Tanabata, giovedi l'8°, è statu dicisu comu "chiusura spiciali di la scola".
Stu jornu fu nu jornu mpurtanti pi tutti a la K Scola elementari pi lamentu pi la Maestra Suzuki, ca mori lu jornu prima.
Siccomu u ghjornu dopu, u venneri u 9, era "Festa di a Fundazione", a cumpagnia era chjusa finu à u luni u 12.
Lu diretturi era assenti di la scola pi tuttu lu tempu pi prisintari a la cerimonia funerali di la Maestra Suzuki.
Duranti stu tempu, lu vicediretturi prutiggìa la K Scola elementari comu diretturi esecutivu di la scola.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
U funerali di a maestra Suzuki si hè tenutu pacificamente ... hè stata cremata è poi sepolta in u cimiteru di "D Tempiu" in a Cità A, chì era l'ultimu locu di travagliu di a maestra è ancu a cità natale di a maestra.
U direttore di a scola, chì hà assistitu à u funerale, hè mortu subitu di un infartu di miocardiu uni pochi di ghjorni dopu à u funerale per via di l'aggravamentu di u so diabete crònicu è di u stress ch'ellu avia sopportatu. Era comu se stava seguendu u destinu di u Maestru Suzuki.
Cu la morti di na maestra assai canusciuta di l'alunni, tutta la K Scola elementari fu piena di n'ansietà indescrivibili e di nu sintimentu di paura.
Comu novu diretturi, u diretturi di "A Scola elementari", chì era u novu incaricu di u maestru Suzuki, serà assignatu apposta à K Scola elementari.
Stu direttore era in realtà l'anzianu maestru di classe di a Maestra Suzuki durante i so ghjorni di Scola elementari, è era ancu u maestru più rispettatu di a Maestra Suzuki.
Pi la K Scola elementari, unni li feriti emutivi di tutti li studenti e di lu staff nun s'hannu ancora curatu, nun c'era nuddu cchiù adattu pi essiri lu novu diretturi di sta pirsuna.
U direttore Nakano hà amatu è adoratu u maestru Suzuki cum'è u so figliolu. Quannu accuminzau a travagghiari a K Scola elementari, ogni matina 'n assemblea mandava "vivazzioni d'incuraggiamentu" a li picciriddi e li maestri stanchi. Salvau li picciriddi e li maestri di la K Scola elementari cu lu so' sguardu gentili e cu lu stissu amuri e la simpatia profondi ca avìa quannu criò la maestra Suzuki.
Comu era previstu, era lu diretturi Nakano. A maestra Suzuki, chì era dinù una persona di caratteru, si fidava di ellu u più, è per parechji anni, li hà cunfidatu a so vita cù pace di mente.
Li picciriddi e li maestri ca sintìru l'abilità e lu 'valuri assulutu' di lu novu diretturi comu esseri umani guarìru li so' feriti emozziunali... pocu a pocu, e... Puderanu vultà à a so vita di tutti i ghjorni.




