Capitulu 32
L'aria fresca di u principiu di l'estate si stava spegnendu, è i passi di a stagione di e piove s'avvicinavanu à pocu à pocu.
Ogni matina, Ryosaku si sveglia à u sonu di a pioggia chì sbatte à i secchi lasciati nantu à u tettu di latta è à i tralicci.
A Ryosaku, puru siddu nun era ancora notti, sentiva già u cori vivaci di rane ca vinìanu di lu campu di risu daretu a iddu.
Ryosaku hà sempri amatu i ghjorni di pioggia.
Finu a prima...
Ma ora... ora ca Mieko nun c'è cchiù, l'unicu postu unni pò stari Ryosaku è 'nta 'sta "libbrairia".
In u cortile di a scola, induve i novi studienti di u primu annu si godenu di "primavera in u nostru mondu" è ghjucanu cum'è volenu, a "presenza" di Ryosaku sparisce tranquillamente, inseme cù l'immagine di Mieko.
Ryosaku, chì stava perdendu u so locu in u mondu, hà finalmente cercatu un "lucu di salvezza" in a nostalgica "libbraia" induve leghje libri d'imaghjini cù a so amata Mieko in i ghjorni piovosi.
Dopu avè diventatu un sestu gradu, Ryosaku hà avutu un "dolce sognu fugliale" cù un novu primu gradu, è hè statu capace di truvà un pocu di pace mentale, ancu se per un cortu periodu di tempu.
... Tuttavia, Ryosaku ùn hè statu capace di riceve "amore" genuinu da i novi studienti di u primu annu.
Ryosaku, chì e so ferite emotive ùn sò ancu guaritu cumpletamente, visita a "libreria", un spaziu dolce chì una volta avvolgeva Mieko è Ryosaku, è perseguita disperatamente u profumu di "Mieko" chì si dissolve rapidamente ogni ghjornu. Si pò dì chì era un prugressu naturale.
Pi iddu, ca sta perdennu lu postu nta lu cortile di la scola nzemmula cu Mieko...




