Capitulu 29
Un novu annu sculare hè principiatu, è Ryosaku hè diventatu un liceanu.
A scola elementare K hà ancu accoltu novi prufessori è novi studienti di prima classe, è l'atmosfera era cumpletamente diversa da l'annu precedente.
Chistu è picchì, pi la prima vota, la K Elementary School, ca prima avìa sulu na classi pi tutti li gradi, ora havi dui gradi.
I novi studienti di u primu annu chì si sò iscritti quist'annu eranu u doppiu di quelli di l'annu passatu, dunque era impussibile di mette tutti in una sola classe.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
U ghjornu di a cerimonia d'ingressu, cum'è l'annu passatu, una foto cummemurativa di i novi studienti hè presa in u cortile di a scola, è i novi studienti, chì sò diventati "due classi", si turnenu à piglià foto di ogni classe.
Ryosaku pruvò à imaginà Mieko in stu novu amicu.
... Tuttavia, nisciuna d'elle si pudia truvà più attraente chè ella.
Se si guarda solu da u puntu di vista di l'aspettu, ancu paragunatu à i studenti di u secondu annu di questu annu, di i quali Mieko era un studiente, ci eranu assai ragazze simpatiche, cumplette.
Purtroppu, Ryosaku nun fu capaci di truvari un soggettu ca putissi surpassari lu so incantu. Di sicuru, puru si un tali figliolu esistia, Mieko era l'unicu ch'ellu avia.
... E' l'unica.
Di sicuru, u "sentimentu" di Mieko ùn era mancu quì.




