Capitulu 2
Ryosaku era figghiu sulu.
Criatu cu assai amore da i so genitori, era un zitellu perfetta fine, ma iddu stissu era un pocu di un zitellu eccentricu.
Quannu era all'asilu, li genitori cci detti un libru di studiu.
Animali, pisci, chianti, lu corpu umanu, la terra e lu spazziu... La seria copri li campi dâ scienza, dâ bioluggìa e di l'ambienti, comu la giugrafia e la storia giappunisa.
Ryosaku, chì hà cunnisciutu i libri di i zitelli è i libri d'immagini dapoi ch'ellu era zitellu, s'innamurà subitu di stu libru d'immagini.
In parte perchè hà avutu una memoria forte durante a so zitiddina, hà guardatu ste cose ghjornu dopu ghjornu è hà assorbitu avidamente a cunniscenza in a so testa.
Nta li classi di la scola elementari, quannu li cosi rilativi a stu tipu di canuscenza vennu prisintati nta li classi di scienzi o studi suciali, diventa fieru e dici: "Maistru, già lu sacciu!" .
Allora, diventanu assai riluttanti à lascià à l'altri zitelli memorizà a cunniscenza ch'elli anu dighjà in classe.
...è na sprissioni di egoismu.
Naturalmente, ùn avia micca cumpagni di classe.
Duranti la pausa, si chiudi 'nta la biblioteca, leggennu 'n silenziu mentri l'àutri picciriddi jocanu a dodgeball e a nascondino 'nta lu cortile di la scola.
Avìa puru un "abitu di raccolta" estremu.
Accumpagnava i gommi di Ultraman e i giocattoli di gacha-gacha finu a quannu avìa tutti i tipi.
Parechji zitelli sò dipendenti da a cullezzione di francobolli è di modelli di ferrovie in a so zitiddina, ma in u casu di Ryosaku, a cullezzione hè realizata cù una ossessione spaventosa.
Esisti na cosa comu lu "perfezziunismu"?