Capitulu 28
Dopu chì a ceremonia di graduazione hè andata senza prublemi, u ghjornu dopu hè stata una "cerimonia di chiusura" frenetica per u terzu semestru.
I sculari di a sesta classe anu compie cù successu a cerimonia di graduazione di ieri è sò partiti allegramente per un novu mondu cum'è "nuvelli studienti di u liceu".
Dopu, in aprile, Ryosaku è i so studienti di quinta classe diventeranu infine i studienti anziani di a K Elementary School.
A la scola elementari K, la cerimonia di chiusura è seguitata di na cerimonia di saluti.
Li maestri ca stannu lassannu la scola st'annu si mettunu 'n fila supra lu palcu unu doppu l'autru pi salutari tutti l'alunni attuali.
Tra iddi, nun c'era sulu la maestra Kitano, la maestra di classe di Ryosaku e di li so studenti di quinta classi, ma macari la maestra Yoshiko Suzuki, la maestra di classe di li studenti di prima classi di Mieko.
Lu maistru Kitano sarà trasfirutu â Junior High School A ntâ parti miridiunali dâ prefettura comu maestru di liceu... e lu maestru Suzuki sarà trasfirutu puru â Elementary School A ntâ stissa cità.
Finalmente è ora di salutari li maestri... Lu maistru Kitano sbatti Ryosaku 'n spalla e dici sulu quarchi palora.
"... Fate u vostru megliu!"
Era na semplice parola d'addio tipica di lu simplicissimu Maestru Kitano.
Tuttavia, chistu nun era lu 'occhiu rigurosu' ch'ellu avia pigliatu versu Ryosaku comu individuu.
U maestru Kitano avia un sguardu assai caldu è dolce ch'ellu ùn avia mai mustratu à Ryosaku dapoi ch'ellu era diventatu u so maestru di classe.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
E Ryosaku ha avutu u mumentu cchiù dulurusu di la partenza dipoi lu jornu ca si spartiu di Mieko.
L'insegnanti amatu di Ryosaku, Suzuki, chì hà sustinutu Ryosaku finu à oghje, l'hà incuraggiatu, è sempre statu à fiancu à ellu quandu e cose eranu difficiuli, hè andatu da a scola ...
(Vogghiu aviri di novu stu duluriusu "senzu di perdita"?)
Un benefattore forte è gentile chì era u più grande alleatu di Ryosaku è chì u prutegeva da e mani sporche di u "mostru" chì era tornatu.
"... Ryosaku-kun, ti priju di stari sanu. Veramenti, mi sentu sempri comu si fussi la me figghia. Eri accussì beddu. Ryosaku-kun, tu si na picciridda accussì onesta e gentili...
La maestra dissi chistu e abbracciò Ryosaku a lu pettu comu a ddu jornu.
(... Havi un odori assai beddu.)
Havi nu profumu di piscia, diffirenti di chiddu di Mieko...
"Pensu di capisce perchè Minegishi-san hà sceltu Ryosaku-kun.Ogni matina quandu mi vede, mi dice cun felicità, "Oggi aghju da ghjucà di novu cù Ryosaku-kun!' " Amava a Ryosaku-kun... "
Mentri dicìa chistu, la maestra accattò Ryosaku 'n testa cu affettu.
"E' sicura ca si ricupera e mostra a Ryosaku-kun ca è sana. Pi tardu, ti scrivu e ti dicu la nova scola e l'indirizzu di Minegishi-san. Finu a ddu tempu... ti prego aspetta nu pocu. Dammi 'a manu. Pi ora, pi favuri aviti pacienza. Mi dispiaci, Ryosaku-kun... "
C'eranu lacrimi caldi nta l'occhi di la maestra, comu a ddu jornu... e puru nta l'occhi di Ryosaku.
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Quellu ghjornu, quandu Ryosaku hà guardatu à u celu di notte, hà vistu u scintillu di innumerevoli stelle scintillanti...
'Na stidda ca brilla assai... 'sta stidda è sicuramenti di la Maestra Suzuki.
E, sutta di chissu, du' stiddi luccicavanu comu si fussiunu ncucchiati nzemmula... du' stiddi ca luccicavanu nzemmula in armunia mentri eranu vigilati di la gentili ma putenti stidda di lu maistru...
... Ryosaku fici nu desideriu supra sti dui stiddi e ancora na vota giurò l'amuri pi Mieko.




