Capitulu 24
Lu jornu prima di la cerimonia di laurea di st'annu.
Na prova fu fatta pi li studenti di sesta classi pi priparari la rapprisintazzioni vera e propria, ca fu fatta lu jornu appressu.
Ryosaku entrà in u gimnaziu induve a cerimonia avaria da esse tenuta per a prima volta dapoi un pezzu.
Dapoi a sparizione di Mieko, Ryosaku hè assente da i corsi d'educazione fisica tenuti à u ginnasio.
Chistu è nu locu di ricordi preziusi pi Ryosaku e Mieko... Tuttavia, ancu durante u so viaghju per truvà ricordi cù a so fidanzata, Ryosaku hà fattu ogni sforzu per evità stu locu.
Lu missaggiu ca Mieko scrissi a Ryosaku lu jornu di Tanabata era nu missaggiu chinu d'amuri e di trascuratezza...
Tuttavia, quandu prova à ricurdà di quella striscia di carta, ùn pò micca pensà à quellu picculu pezzu di carta nantu à u quale l'ultimu messagiu di Mieko hè statu scrittu.
... Chistu è chiddu ca pinsava.
C'è na granni distanza ntra li dui missaggi di Mieko... e na lacuna.
Ryosaku nun putìa suppurtari la dura rialità di sperimentari li dui emozioni estremi a lu stissu tempu: lu piccu di la felicità e l'abissu.
Dunque, hà ricusatu di participà à a lezione di educazione fisica, ancu in a forma di un "osservazione" " , informendu volontariamente u so maestru di classe chì ùn si sente micca bè.
Lu maistru di Ryosaku, U sig. Kitanu, pariva ca era cuscenti di li so intenzioni e nun l'avìa costrettu a participari a la classi di educazioni fisica, ma invece l'avìa dittu a Ryosaku, ca nun avìa turnatu nisciunu di li so compiti, di recente. Lu maistru Kitano l'ha ordinatu di finiri li so compiti a casa nta l'aula.
Di solitu era un maestru strettu è difficiule chì ùn mostrava micca e so emozioni, ma era segretamente preoccupatu per Ryosaku è Mieko, è ancu s'ellu ùn l'avia micca espressu in parole, li vegliava gentilmente è tranquillamente.




