Capitulu 1
A scola elementare municipale K, chì Ryosaku s'hè iscrittu, hè un edifiziu di scola di legnu custruitu in u periodu Meiji chì hè in funzione dapoi più di 100 anni.
Ancu s'ellu era una zona rurale, ùn ci eranu guasi micca edifici scolastichi di legnu in a cità Y à quellu tempu, è a maiò parte eranu edifici moderni di cimentu armatu.
Comu dici la canzuna di la scola, "Na storia gluriusa", era na scola elementari eleganti cu na longa storia.
Tuttavia, ci eranu parechji studienti di altre scole chì si burlanu di sta vechja scola elementare di legnu, è questu hà creatu un cumplessu in Ryosaku è l'altri.
À l'età di Ryosaku è di i so amichi, ùn capiscenu probabilmente micca a bontà di u gustu seccu di u "wabisabi".
Tuttavia, sta storica scola elementare ùn avia mai avutu un "gimnaziu", cusì l'annu prima chì Ryosaku entrassi in a scola, un gimnaziu mudernu, di forma insolita cù un tettu pentagonale hè statu custruitu.
In termini di locu, hè statu custruitu à u latu sudeste di a strada attraversu a strada da u bastimentu di a scola di legnu.
Hè statu custruitu longu à a strada di a scola, ma durante e classi d'educazione fisica indoor cum'è u basket, i zitelli avianu da esce da a porta di a scola, attraversà a strada, è camminà circa 50 metri à l'est.
Avìa a èssiri a circa 200 metri 'n linia dritta di lu palazzu di la scola.
À u latu ovest di a scola elementari K, ci sò e "Ruine di u Castellu K", chì sò e ruine di un castellu chì esisteva durante u periodu Sengoku.
À u latu orientale, oltre i binari di a ferrovia, hè u santuariu K, è al di là di quellu hè a casa di Ryosaku uni pochi di centinaia di metri avanti.
Ryosaku avìa caminatu pi di dui chilòmitri ogni jornu pi sei anni.
Tra la so casa e la scola, ci sunnu campi, campi di risu, e nu ciumi chiamatu Fiume U.
Tra la scola e li binari, fu custruita na scola di scola di l'abacu quannu Ryosaku era 'n terza elementari.
À quellu tempu, ci era una tendenza chì l'abacu era cunsideratu cum'è l'abitudini di i zitelli, è e scole soroban spuntavanu quì è quì in
Città Y.
Se la dicissi ora, sarìa na "sensazzioni di scola di cram".
Un picculu centru di ghjocu hè statu apertu vicinu à a scola elementari K da a scola di cram abacus.
...quannu Ryosaku era 'n quarta classi.
À l'origine, era un cusì chjamatu "negoziu di qualsiasi cosa" chì trattava uniformi di scola elementare, tappi sportivi, carta, ecc., Ma per via di qualchì cambiamentu, hà subitu cuminciatu à gestisce una sala di ghjocu.
À quellu tempu, ci eranu parechji negozi di caramelle di fronte à a strada di l'arcade, è era un locu per i zitelli per interagisce è rilassassi.
C'era na buttigghia di carta davanti a la scola elementari K, e era nu postu còmudicu pi cumprari quaderni e matite pi li studenti di la scola elementari K.
In stu circondu, si sviluppa.